Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2013 16:41 - Професия - протестиращ...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 28305 Коментари: 44 Гласове:
20

Последна промяна: 26.06.2013 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не, няма да я намерите в Бюрата по труда, или където и да е… Това е мрежов маркетинг модел… Работно място – на улицата! Никой не знае кой дава парите – от 15 до 50 лева + храна, с едно единствено условие – да си на улицата минимум до 22 часа!!! От уста на уста, от телефон на телефон, от интернет съобщение – по ел.поща, ФейсБук или другите социални мрежи… Варианти много, организатори няма, но ето откъде ни дойдоха хилядите обещани „работни места”, на които всички партии заложиха. Хората, красиви, применени, усмихнати, някак си прекалено спокойни - както при задължителните на времето манифестации…, водят децата си да ги възпитават в демокрация, носят знаменца, свирки, усилватели – всякакъв калибър, разхождат се, тук там някакви си лУМпЕНи провокират,… но какво тук значи някакви си единични индивиди?! Полицаите са любезни, покорни и мнооооого търпеливи.
На протести хората обикновено са недоволни, отчаяни, ядосани, настоятелни (визирам гражданските, масови протести през зимата на тази година),... а сегашните са локализирани (в София) и всички са формално неДоволни?!
Защо ли?... В градовете, градчетата и селата протестират единици...

Всичко това ми изглежда прекалено идилично, за да е истинско. Прилича ми на сценарий, писан от невидим и незнаен човек, сценарий на една тиха и кротка „революция”, за да може някой да си върне изгубени позиции и изгубена кауза. Някой или някои…, тези които на всяка цена искат да на върха… Ясно е, като слънчев летен ден! (Това е една моя неделна, логическа, непретенциозна констатация на т.н. „интелигентни” протести, за които по мащабност и продължителност може да влезем в рекордите на ГинесХъ дано, ама… надали!) 



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - то4нооо...в десетката ..
23.06.2013 16:48
От Българите know how, da искате.Но опасявам се, на безработните 6е вземе и да им хареса ..и....тогава ..какво по нататък..? ПОздрави..!!!
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Аз пък ще си протестирам утре по гори ...
23.06.2013 16:49
Аз пък ще си протестирам утре по гори и поляни, заедно с феи и самодиви, каня те да всемеш участие, ще ти платя с еньовски венец:)))
цитирай
3. djgator - Здравей
23.06.2013 17:05
В моя постинг има отговори и то с доказателства, моля популяризирай истината!
цитирай
4. ikra - Поздрав за постинга! :)
23.06.2013 17:07
Напълно вярно прозрение :)
Аз следя протестите по ТВ. Които са запознати със селския труд знаят, че не може да си позволим подобни екстри - след целодневен къртовски труд, след 5 да се разхождаме и да протестираме. Не че сме много доволни от всичко, което се случва, нито пък са ни високи заплатите като на Софиянци, нямаме и метро, а нищо чудно ако се появим на площада - и там да искат да ни направят на сапун - знаете защо нали, защото както се шири в пространството веднага се прави аналог - родопи, мюсюлмани, турци, турско име, поробители, терористи... - нямаш права тук МАХАЙ се, отивай си... къде ли вече не ни пращаха, различните протестиращи :) Мисля че последните редове ги написах с болка. Защото когато рибата се пържи в един и същи тиган, не е от особено значение дали е златна или цаца, нали така. Но това е друга тема.
Та, наскоро гледах репортажи, където задават въпроси, защо протестират. Ами малцина са тези, които дават смислен или логичен отговор. Интересно нещо...
Приятен ден, изпълнен с желание за промяна :) Но нека започнем от себе си :)
Успех! :)
цитирай
5. kass - :)...
23.06.2013 17:19
е, ти пък :). какъв ти гняв? Все пак сега хората "протестират" за "идеали", а преди за някакви си сметки, бедност и малки пенсии... :))))... Затова и бедничките в провинцията гледат протеста на "доволните идеалисти" и се чудят какво се случва. Е, отговора е при Веско диджея...
цитирай
6. andrei - Не е добре да ползваш заглавия
23.06.2013 18:05
от чужди постинги.Говори лошо за тебе това посегателство!Не ти се сърдя но е доста неприятен този факт.
цитирай
7. mt46 - Поздрав!
23.06.2013 18:45
Да, има и "професионално" протестиращи...
цитирай
8. stela50 - Не зная дали сме прави, но и моите мисли са в тази насока...
23.06.2013 19:14
Днес разговарях с близки от София, участници в протестите,
на които вярвам... много различни са техните отзиви.
Може би наистина младите хора искат промяна на всяка цена,
по различен, нетрадиционен начин протичат и протестите...
Но все пак ... прекалено идилично, за да е истинско... това е факт.
Друго - отговорите на анкетираните протестиращи са толкова
неясни, в някои случаи дори звучат направо смешно...
Иска ми се, много ми се иска да грешим в разсъжденията си ...
Поздрав !
цитирай
9. zaw12929 - Нали знаем, какво мислят америк...
23.06.2013 19:34
Нали знаем, какво мислят американците за богатите... , а бедните са ... глупави и затова са бедни... затова днес протестичащите, които нямат проблем , богати са, красиви и умни, не могат да понесат народът на България да иска .. много малко, да живее нормално
той стигна дъното, ограбен от свои и чужди и... през
Февруари протестиращите излязоха на улицата, заради високите сметки, безработицата – не скаха да свалят ГЕРБ. Спазен е закона- според Конституцията:
Чл. 12. (1) Сдруженията на гражданите служат за задоволяване и защита на техните интереси.
(2) Сдруженията на гражданите, включително синдикалните, не могат да си поставят политически цели и да извършват политическа дейност, присъщи само на политическите партии.
Но… ГЕРБ не решавайки икономическите ни проблеми (на 90% от населението- бедността и безработицата,) подаде оставка След избори на 12 май- ново управление. Колкото то не само е склонно, а прави всичко за решааване проблемите, толкова по нагло, противоконституционно, противоречво на този чл. 12 , а и на редица други се блокира страната. Вижда се кой как организира протестите, които пречат страната да тръгне по м нормален, конституционно нареден път. Казват се от протестиращите безумни идеи, опасни твърдения и действия. Хвърляне камъни срещу партийни централи, за да им диктуват какво да правят и не правят.
Глоба за медии, които по цял ден правят съобщения за организиране на протести и всеки път ако не съобщават, че протестиращите могат да имат само икономически искания да се глобяват със солидни глоби
Не може да изискваш правова държава, докато не спазваш законите. Тези депутати и управници са законно избрани. Които не са ходили на избори- са се съгласили да ги представляват избраните!! Медиите да спрат да атакуват, че по голямата част от хората не били представени. Да спре тази говорилня, не е това дневния ред на държавата, на 1 милион безработни, хора оставени без токи вода, защото нямат доходи. Нека красивите и богати да помълчат, да може правителството да изпълни конституционните си задължения, да осигури нормален живот.
Моля стига манипулации, определяне дневния ред на държавата от тези, които избирателите пратиха зад борда.
Друга част са сложените безразборно герберчета като виждат, че новите управници няма да търпят калинки- тичат по площадите, хвърлят камъни по офисите на парламентарните партии, да ги принудят да им отстъпят властта. Тероризъм, толериран от наличната излишна администрация защото сме най бедни с най голяма на глава от населението администрация, най много молове... защото спазваме закона и търпим тези, които най грубо го нарушават... а иначе искат да минат за умни, красиви... богати, а са само жестоки, груби и нагли... които мислят- след нас и ... потоп!!
цитирай
10. elinora - О,да, много интересно наблюдение!
23.06.2013 20:11
Професионалните протестиращи тропнаха и много ведри хорца с огромни усмивки.
Все едно бяха на манифестации за деня на труда, нежели да са недоволни от нещо. Кофти, кофти мат`рял, дето викаше бащицата-Слънце ББ :))
цитирай
11. theeconomist - Хонорариум хуманум ест!
23.06.2013 20:27
Човешко е да се вземат хонорари!
цитирай
12. feq - И няма за какво да се сърдиш... - мислим еднакво, факт!!!
23.06.2013 20:49
6. andrei - Не е добре да ползваш заглавия
18:05
от чужди постинги.Говори лошо за тебе това посегателство!Не ти се сърдя но е доста неприятен този факт.
...
ОТГОВОР:

Извинявай, но това е случайно съвпадение... не го приемам като плагиатство, защото никога не съм чела твои постинги и не познавам присъствието ти в блога, но днес надникнах при теб... нищо чудно не виждам в това - много хора мислят като мен, теб и още няколко ?!(точната бройка не зная)
цитирай
13. feq - На колко още "шменти - капели" ще сме свидетели?!
23.06.2013 20:56
1. milady - то4нооо...в десетката ..
16:48
От Българите know how, da искате.Но опасявам се, на безработните 6е вземе и да им хареса ..и....тогава ..какво по нататък..? ПОздрави..!!!
цитирай
14. feq - По гори и полянки, за билки и вълшебства... ТАМ съм... и снимки ще има :)
23.06.2013 20:59
2. kasnaprolet9999 - Аз пък ще си протестирам утре по гори ...
16:49
Аз пък ще си протестирам утре по гори и поляни, заедно с феи и самодиви, каня те да всемеш участие, ще ти платя с еньовски венец:)))
цитирай
15. feq - Веско, истината винаги е ЕДНА - рано или късно излиза на показ!!!
23.06.2013 21:10
3. djgator - Здравей
17:05
В моя постинг има отговори и то с доказателства, моля популяризирай истината!
...
В България има не само "лош мат`рял" , НО... на трезво мислещите и разумни хора не се постила "червеното килимче". Те се разхождат по пясък, чакъл и тръни (метафорично е това!)
Видях и споделям! :)))
цитирай
16. feq - В твоят блог има много мъдрост, Икра!!! И харесвам твоите коментари винаги подкрепени с аргументи...
23.06.2013 21:22
4. ikra - Поздрав за постинга! :)
17:07
Напълно вярно прозрение :)
Аз следя протестите по ТВ. Които са запознати със селския труд знаят, че не може да си позволим подобни екстри - след целодневен къртовски труд, след 5 да се разхождаме и да протестираме. Не че сме много доволни от всичко, което се случва, нито пък са ни високи заплатите като на Софиянци, нямаме и метро, а нищо чудно ако се появим на площада - и там да искат да ни направят на сапун - знаете защо нали, защото както се шири в пространството веднага се прави аналог - родопи, мюсюлмани, турци, турско име, поробители, терористи... - нямаш права тук МАХАЙ се, отивай си... къде ли вече не ни пращаха, различните протестиращи :) Мисля че последните редове ги написах с болка. Защото когато рибата се пържи в един и същи тиган, не е от особено значение дали е златна или цаца, нали така. Но това е друга тема.
Та, наскоро гледах репортажи, където задават въпроси, защо протестират. Ами малцина са тези, които дават смислен или логичен отговор. Интересно нещо...
Приятен ден, изпълнен с желание за промяна :) Но нека започнем от себе си :)
Успех! :)
...
ОТГОВОР:
Знаеш ли, мисля, че точно тези хора, които вече 10 дни обикалят улиците както в "онова" време, когато всички под строй ходехме по манифестации - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, под подпис. ТЕ СЕ СТРАХУВАТ ЗА РАБОТАТА СИ! Това са хора на СЛУЖБИ и службички, министерства, ведомства... назначени по партийна линия, имотни и с влияние. Не е тайна, че почти цялата администрация е в столицата, заплатите са в пъти по-високи от тези в провинцията, парите от ЕВРОфондовете остават в София, субсидиите на партиите и централите им са там. Имаме централизиране на властта!
И работи принципа "Разделяй и владей!"
... иначе "столичаните" в дългите ваканции са в провинцията и се връщат с пълни коли ;)
цитирай
17. feq - Стана модерно всичко в тази държава да се плаща...
23.06.2013 21:33
7. mt46 - Поздрав!
18:45
Да, има и "професионално" протестиращи...
...
Плащат се конкурси, назначения за работа, дипломи, избори, оставки, протести...
Поръчваш си,... и плащаш!!!
Цената няма значение, защото не си се потил за тези пари ("Немъчени пари лесно се харчат" - казват старите хора!!!)
цитирай
18. feq - Прави сме, Таня! Това е поредната манипулация, на която сме подложени... пионките в играта ШАХ сме...
23.06.2013 21:42
8. stela50 - Не зная дали сме прави, но и моите мисли са в тази насока...
19:14
Днес разговарях с близки от София, участници в протестите,
на които вярвам... много различни са техните отзиви.
Може би наистина младите хора искат промяна на всяка цена,
по различен, нетрадиционен начин протичат и протестите...
Но все пак ... прекалено идилично, за да е истинско... това е факт.
Друго - отговорите на анкетираните протестиращи са толкова
неясни, в някои случаи дори звучат направо смешно...
Иска ми се, много ми се иска да грешим в разсъжденията си ...
Поздрав !
...
ОТГОВОР:
Хвалещите се, че владеят играта шах понякога подценяват противника си...
Понякога! И правят грешни ходове, за които съжаляват, извиняват се, НО пак повтарят ли, повтарят...
Младите хора имат много смели идеи, но нямат ПАРИ и опит... :(
А политика се ПРАВИ с много пари! (за жалост!)
Добра политика се прави с умни хора, ясни правила и точни закони!!!
цитирай
19. feq - И как да не е... Днес е ден на лятното Слънцестоене, пече яко, та се пука ;)))
23.06.2013 21:53
10. elinora - О,да, много интересно наблюдение!
20:11
Професионалните протестиращи тропнаха и много ведри хорца с огромни усмивки.
Все едно бяха на манифестации за деня на труда, нежели да са недоволни от нещо. Кофти, кофти мат`рял, дето викаше бащицата-Слънце ББ :))
...
Сърдитите момченца, извиненията, обвиненията, размахването на пръст, заканите, ... това са номерацата, които бяха разобличени...
Очаквайте НОВИ изненади... Никога не е късно за резил!!!
цитирай
20. feq - И аз търся работа като консултант и нека хонорарът да бъде солиден... ;)))
23.06.2013 22:04
11. theeconomist - Хонорариум хуманум ест!
20:27
Човешко е да се вземат хонорари!
...
ОТГОВОР:
Човешко е всеобщите благинки - Слънце, вода, възвух, вятър ВСЕКИ да използа БЕЗПЛАТНО, нали?! НО..., някои хора ги използват и продават на други хора прескъпо, така печелят много и премного...
Казват, че алчността е порок и не носи щастие...
цитирай
21. feq - Нямам представа защо някои от коментарите ми се повтарят, а други се губят!!!
23.06.2013 22:18
Отне ми доста време, за да ви отговоря, приятели!
Извинете...
цитирай
22. alexs - Имат пари много дават. . . . Хъ дано, ...
23.06.2013 22:25
Имат пари много дават....
Хъ дано, ама…
А за какво са протестите прочети последния ми постинг
Умните и креативните хора нямат шанс в България защото бъдещето им е отнето! Не става въпрос само тока и хляба!
цитирай
23. feq - Извинявай, Кас, пиша ти още веднъж, изчезна някъде коментарът ми...
23.06.2013 22:54
5. kass - :)...
17:19
е, ти пък :). какъв ти гняв? Все пак сега хората "протестират" за "идеали", а преди за някакви си сметки, бедност и малки пенсии... :))))... Затова и бедничките в провинцията гледат протеста на "доволните идеалисти" и се чудят какво се случва. Е, отговора е при Веско диджея...
...
ОТГОВОР:
Какво тук значи някакъв си идеал?!
Единственото, което искат сегашните работещи "протестиращи"е този невидим техен "работодател" - БАЩИЦАТА да им плаща все повече и повече...
Не видях този път лозунги: "Долу мафията!", "Искаме справедливост, работа и спокойствие!"...
Искат оставки - получават ги, после искат "нови" лица - оплюват и тях!
А "Бедничките от провинцията" могат да приемат дори непознат гост в дома си и да го подслонят. При "Бедничките от провинцията" се ходи по Великден и Коледа, защото те са свикнали ДА ДАВАТ, а не да вземат! (Забравих,... и преди ИЗБОРИ!!!) Те, "Бедничките от провинцията", винаги намират начин да оцелеят, докато богатите не знаят какво да правят с парите си...
Посочете ми един милионер - щастливец!
Хайде, лека нощ, че утре е работен ден...
Някои от вас са на двоен работен ден и на двоен надник...
цитирай
24. injir - За някои неща си права, а за други - ...
23.06.2013 23:01
За някои неща си права, а за други - не.
цитирай
25. getmans1 - спомнете си приказката за
23.06.2013 23:05
Лошия цар и данъците /ако си я спомняте или чели/

Ония през зимата нарекохте "лумпени" тия са ви нещо "нагласени"!

Е, НАЙ ВЕРОЯТНО вие сте платени!!,! П Л А Т Е Н И ! ! !о
цитирай
26. feq - Прочетох, Алекс,..
23.06.2013 23:13
22. alexs - Имат пари много дават. . . . Хъ дано, ...
22:25
Имат пари много дават....
Хъ дано, ама…
А за какво са протестите прочети последния ми постинг
Умните и креативните хора нямат шанс в България защото бъдещето им е отнето! Не става въпрос само тока и хляба!
...
ОТГОВОР:
Аз ще ти отговоря много кратичко...
Какво искат обикновените хора:
- справедливост,
- честност,
- свобода,
- сигурност,
- възможност,
...
Всичко това хорицата го имат, но само на думи и обещания...
Оплитат ни в мрежите си - невидими и много здрави...
няма излизане оттам, за жалост :(

цитирай
27. feq - Ако за всичко съм права, щях да съм внучката на Господ :)
23.06.2013 23:25
injir написа:
За някои неща си права, а за други - не.

...
Редно е да кажеш кривините ми, не се обиждам...
:)))
цитирай
28. feq - Не, не позна... Аз съм от провинцията и минимално "платена" даскалица... Такъв е животът!!!
23.06.2013 23:28
25. getmans1 - спомнете си приказката за
23:05
Лошия цар и данъците /ако си я спомняте или чели/

Ония през зимата нарекохте "лумпени" тия са ви нещо "нагласени"!

Е, НАЙ ВЕРОЯТНО вие сте платени!!,! П Л А Т Е Н И ! ! !о
цитирай
29. shveik5 - Бях те сложил в любими, защото по феините въпроси си навътре.
23.06.2013 23:32
Но сега чета и се почувствах сякаш съм попаднал на партиина седянка по погрешка. Чета, слушам и коментарите и все повече се убеждавам колко далече летиш и от действителността. Опитвах се да летя и извисявам с тебе, но тука предпочитам да стъпя на земята, като българин!
цитирай
30. kbalenciaga - Истината за протестите
24.06.2013 00:06

"Тогава една дама взе думата и каза:" Аз съм тук , за да сваля това правителство, а не за да върна на власт герб!" ...... От този момент настана суматоха. Някой се провикна "провокатори", тълпата поде познатия рефрен и ни засочиха с пръст " червени боклуци" - само това не ми се беше случвало - НА МЕН, да ми кажат така??!! Е, успях да обясня, че ужасно мразя комунистите и единствената разлика между техните искания и моите е, че аз предпочитам да дам на Олигарски няколко седмици толеранс, за да направят промените в изборния кодекс. Обаче тълпата ревеше като обезумяла " избори - веднага!!", "провокатори - хора на Мая Манолова" . В този момент имаше представители на поне 4-5 различни медии, те снимаха случващото се и аз бях спокоен, че всичко ще се отрази и хората ще разберат истината. За мое огромно разочарование - никоя медия не отрази този съществен момент, лицата ни бяха изрязани от репортажите, итервютата ни бяха пропуснати, единствено ТВ Европа спомена, че 1 мъж бил обявен за провокатор.. СРАМ!"


цитирай
31. injir - По някакви причини, тези, които са ...
24.06.2013 00:08
По някакви причини, тези, които са били недоволни през февруари, сега се засягат от тези, които сега протестират. Целта на неплатените протестиращи е една и съща. И през февруари, и сега. Защо става това разединение... Кому е нужно... Друг е въпросът с появяващите се ,,платени,,, , които сигурно преследват други задачи.
цитирай
32. feq - Тц,.. не позна! Моята "партия" още не се е появила на бял свят...
24.06.2013 00:24
29. shveik5 - Бях те сложил в любими, защото по феините въпроси си навътре.
23.06 23:32
Но сега чета и се почувствах сякаш съм попаднал на партиина седянка по погрешка. Чета, слушам и коментарите и все повече се убеждавам колко далече летиш и от действителността. Опитвах се да летя и извисявам с тебе, но тука предпочитам да стъпя на земята, като българин!
...
ОТГОВОР:
Не държа да съм в Любими на всеки от вас, не съм редовна коментаторка и читателка (в последно време съвсем разредих посещенията си в блога по разбираеми причини).
Това е моята гледна точка, не държа да я харесвате и имате свободата да коментирате, както написах във визитката си...
А иначе,... аз също живея в тази действителност и е съвсем естествено да имам лично мнение...
Чао, лека нощ!
През нощта е вреден летежът ;)
цитирай
33. whitebarde - ...мдааяам
24.06.2013 02:32
сейбълмейбъл както го е казал псевдопънкарят (че и той заламтя за власт, мани ти).
Абе и мен нещо не ми се врузват тея протести, ама айде..
Нали преди месец имаше избори? Къде беха тея хора тогава?
цитирай
34. demograph - Не ти е много интелигентно прозрението. Не е дори и оригинално.
24.06.2013 02:41
Друг път, преди да публикуваш първата си мисъл, която ти се е видяла оригинална, помисли. Защото отиваш в ямата на първосигналните българи, които щом някой се изхрачи - изграчват. Аз съм на протестите заедно с децата и внуците. Не съм герберист, нито комунист. Да протестираш не означава да се зъбиш или псуваш. Можеш да протестираш и със стих и шега и сарказъм, и стоейки мълчаливо. Не падай друг път толкова лековато в капани на нечистоплътни.
цитирай
35. feq - 34. demograph - Не ти е много инте...
24.06.2013 08:25
34. demograph - Не ти е много интелигентно прозрението. Не е дори и оригинално.
02:41
Друг път, преди да публикуваш първата си мисъл, която ти се е видяла оригинална, помисли. Защото отиваш в ямата на първосигналните българи, които щом някой се изхрачи - изграчват. Аз съм на протестите заедно с децата и внуците. Не съм герберист, нито комунист. Да протестираш не означава да се зъбиш или псуваш. Можеш да протестираш и със стих и шега и сарказъм, и стоейки мълчаливо. Не падай друг път толкова лековато в капани на нечистоплътни.
===
ОТГОВОР:
Категорията, която съм си избрала е ДРУГИ, а не политика...
Нямам претенции нито за оригиналност, нито за интелигентност, особено ако това е написано от човек с такава визитка:

Име:Арсен Люпен
Възраст:36
Пол:мъж
Град:София
Професия:Тъпоглаворезач
Интереси:Decapitation of the wooden-headed. Патология на дошлячеството като последна фаза на историческото оглупяване. Карантиниране на Zlatarski и клонингите му от люпилнята за слуги.
...
Ами БРАВОС!
На 36 години вече имате и внуци, учите ги как да МАНИФЕСТИРАТ...
Умните хора така ли правят?

цитирай
36. jeremy231 - Фея, твърде елементарна логика, от гледна точка на мислещ човек
24.06.2013 10:54
Като изключим дежурните по "абе, к,во толкова стана! Едни си протестират /срещу пари/, други са си добре", ти предлагам да посмятаме заедно.
При скромни преценки на улиците са между 5 000 и 12 000 човека.
Избери си сума от 5 лв. до 40 лв. /доказана цена на протестиращ е 40 лв./
за ден, плащащия харчи от 25 000 до 480 000 лв. И така вече 10 дни или сума от 250 000 до 4 800 000 лв. При такива суми и при толкова хора, вероятността да не се прихване схема за заплащане на протестиращи клони към нула.
Както стана Ясно, на Волен му хванаха схемата при купуване на бабаити при съвсем по-малки количества бабаити.
Можеш и моя профил да сканираш или да си кажа кой съм сам?
Допълнение. На протестите се срещам с куп приятели, още от 1997 г. Спокойно можеш да ни впишеш като протестиращи на щат.
цитирай
37. yotovava - Не мисля, че е поредната манипулация,
24.06.2013 11:21
жалко, ако мислите така.
С мойта приятелка бяхме на протестите. Нейната работа приключи в 18.00.
И тя , и колежката й, и аз отидохме. А на площада получавахме СМС от други наши познати, които се намират там. Едно такова категорично твърдение, че е професия, опорочава самата идея за протест.
цитирай
38. born - "Защо ли. . ., в малките гра...
24.06.2013 11:42
"Защо ли..., в малките градчета не протестират масово..."
Много просто е обяснението: просто хората работят и не им остава време. Когато скочат и те - ще стане страшно.
цитирай
39. kbalenciaga - feq, не се връзвай на гербаджийските подлоги
24.06.2013 11:47

Ето ги като глутница нападат?!
С евтини ченгесарски номера!
jeremy231, къде се буташ пак с долните си ченгесарски номера?!
Разбира се че се плаща на малък кръг от хора директно на ръка.
А другите гербаджийски подлоги са получили много повече при управлението на ГЕРБ!
Много некадърници гербаджии са ги назначили на държавна работа, за която нямат нито знанията, нито уменията!
Други са им дали поръчки по Европейските програми да лапат европари!
Трети са назначени на места, където се шири небивала корупция, да лапат като не видели!

jeremy231, защо се правиш на ударено интернетско ченге, че не знаеш за това???

И всички тези сега кракят по протестите, искат да свалят правителството веднага!
Но от алчност и лакомия толкова са се опростачели, че чак гонят другите протестиращи?!!!

Цирк драги зрители! ЦИРК!!!
цитирай
40. valmont - Такава хубава Фея
24.06.2013 11:58
пък така да се заблуди :))
цитирай
41. jeremy231 - Обяснението за липсата на протести в малките градчета е значително по-просто.
24.06.2013 12:39
born написа:
"Защо ли..., в малките градчета не протестират масово..."
Много просто е обяснението: просто хората работят и не им остава време. Когато скочат и те - ще стане страшно.

Както казват мои приятели: Пич, в прованса БКП-то не си е отишло. А си вдигнал глас, а си останал без работа.
цитирай
42. krotalka - Много грешни заключения!
24.06.2013 14:34
В малките градове и селата не протестират, защото се страхуват! Там хората в по-голямата си част се познават и това поражда страх, защото все още по тези места, на власт са бивши номенклатурчици или техните наследници. Те са тези, които държат "ножа и хляба"
Протестите на хората от малките населени места се изразяват в коментари в различните интернет страници.
цитирай
43. feq - Днес Вашата Фея добра беше на едно хубаво място и празнува Еньовден...
24.06.2013 19:14
и се радвам, че са ме свалили от първата страница...
Аз изразих своето мнение, не използвах никакви имена и обидни думи...
Не съм очаквала, че ще бъдем всички на едно и също мнение.
Прочетох вашите коментари, но няма да отговоря на всички... (след № 36 )
Имате право на свое мнение.
А аз,... ще качвам снимките за нов постинг!
Хайде, останете си със здраве и мъдрост...
Да ви е честит празникът на билките и лечебните треви :)))
цитирай
44. zaw12929 - справка: чл. 69 от Конституцията ...
28.06.2013 20:10
справка: чл.69 от Конституцията :
"Народните представители не носят наказателна отговорност за изказаните от тях мнения и за гласуванията в Народното събрание"

Напъните, заканите за даване под съд Сидеров от ... няма значения от кого са противоконституционни и съд няма да заведе дело. ТОЙ ВИ ПИТА: зАЩО ЛЪЖЕТЕ?! Има право защото е народен представител, а вие кого представлявате срещу българския народ- той е упълномощен да го представлява.

Същото е и с журналистите и те нанасят вреди, а не носят отговорност. ( въпреки че за товая няма нищо написано в закон, те са под закрила на междунаробните сили- все пак сме колония с тяхна помощ и сега господарите им са им заповядали да свалят правителството )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9498315
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031