Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2013 22:10 - Откровено
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 7044 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да направя признание. Съдбата не е била особено благосклонна към мен. Животът ми поднася непрекъснато изпитания. Дали това ме прави по-силна и по-борбена? Не, не мисля… Цената на изпитанията понякога е доста голяма. Трябваше да се сбогувам с много хора и много възможности. Хората около мен стават все по-малко, а аз ставам все повече жертва на своята индивидуалност. В последно време инакомислието ми се превръща в недостатък за другите. И тогава, когато в реалният живот човек като мен е подложен на всекидневни стресове, нормално е във виртуалният свят да запази наивната си детска мечта, че „Добротата ще спаси света!” Затова съм си избрала nik-name: feq и професия Фея :) Дълбоко в моята душа живее една Фея добра, дето все иска да прави добри чудеса и нека те да залеят света. Мисия твърде глобална, но не и неизпълнима… Реалистите не ме приемат, материалистите ме отричат, лицемерите не ми вярват, алчните вземат от мен без остатък, лошите бълват омраза и злоба… Радвам се, че за тези повече от пет години, намерих сред вас хора, с които имаме едно и също светоусещане. Радвам се и вярвам, че ще ставаме все повече и повече - такива са вселенските закони!
image

  Пофесия ФЕЯ

Прибрах си вълшебства в голяма кутия
и всеки ден вадя от там по едно.
Завъртам се в кръг и се случва магия,
политам в Космоса със звездно кълбо.

За теб днес приготвих нова промяна.
Ще взема тъгата и хвърлям далече.
В деня и нощта ще си много засмяна.
Виж, грее усмивка на устните вече...

За утре прибавяме ново вълшебство.
Старото няма да бяга от тебе...
В душата ти връща се весело детство,
безгрижно щуреене почва без време.

Вдругиден трето ще имаш подарък:
Слънчеви зайчета скачат в деня ти.
Смешна количка с дъга те ще карат
в нея ще возят мечтите в дома ти...

И така всеки ден за всеки по нещо,
аз ще вадя от Космоса нови вълшебства.
Ще поглеждам кой с какво ще е спешен,
да пътува отново към своето детство.

За такава професия аз си мечтаех:
Фея вселенска вълшебна да бъда...
Цял живот в себе си тайничко знаех,
че в сънища звездни с вълшебства ще будя.

Затваряш очи, хоп - и готово...
Пръчка вълшебна не е нужна дори.
Когато отвориш очите отново,
ще видиш сбъднати своите мечти!

Звезда Христова









Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Виж, изобщо не се чуди защо ти се с...
19.05.2013 23:07
Виж, изобщо не се чуди защо ти се случва всичко това. На Феите им е по-трудно, защото са подложени на повече изпитания от съдбата. Да бъдеш Фея -това е отговорност и трябва да я заслужиш, като докажеш, че няма да се огънеш пред никакви изпитания, че ще станеш по-силна, след като се справиш с тях. Феите трябва да изпълнявт желанията на другите само когато и те са се потрудили достатъчно, за да го оценят и да му се зарадват истински. Както цветето има нужда от подходяща почва, така и стореното добро трябва да отиде при подготвения и заслужил човек, за да може да го промени към още по-добро. Не се отчайвай и дерзай в замисленото, често направеното добро отива при друг човек, когато не намери прием при този, за който е предназначено, защото нищо не се губи. Поздрави и да сънуваш цъфнали лалета.
цитирай
2. shveik5 - Не си сбъркала професията си - всичко е професионално!
20.05.2013 01:04
Думичката „вълшебна” сякаш е за тебе! Закичена с нея, така много ще ви приляга и на двете!
цитирай
3. mariniki - за Феите...
22.05.2013 19:22
само най-красивите и топли думи и чувства......
с нежност и любов... ти си чудесница...
цитирай
4. stela50 - Аз още вярвам в чудеса, Феичка ...
27.05.2013 14:16
и когато много ме заболи спирам с надежда при теб, нашата Фея,
когато ми се усмихне нещо красиво, пак за теб си мисля,
за страничката с nik-name: feq ... Да бъдеш Фея е прекрасно,
въпреки всичко си заслужава... заслужава си.
Прегръщам те с обич !
цитирай
5. feq - Благодаря, приятелко Невена!
05.06.2013 17:30
1. kasnaprolet9999 - Виж, изобщо не се чуди защо ти се с...
19.05 23:07
Виж, изобщо не се чуди защо ти се случва всичко това. На Феите им е по-трудно, защото са подложени на повече изпитания от съдбата. Да бъдеш Фея -това е отговорност и трябва да я заслужиш, като докажеш, че няма да се огънеш пред никакви изпитания, че ще станеш по-силна, след като се справиш с тях. Феите трябва да изпълнявт желанията на другите само когато и те са се потрудили достатъчно, за да го оценят и да му се зарадват истински. Както цветето има нужда от подходяща почва, така и стореното добро трябва да отиде при подготвения и заслужил човек, за да може да го промени към още по-добро. Не се отчайвай и дерзай в замисленото, често направеното добро отива при друг човек, когато не намери прием при този, за който е предназначено, защото нищо не се губи. Поздрави и да сънуваш цъфнали лалета.
...
Малко късничко ти отговарям, ...
не, че веднага не прочетох какво си ми написала. ;)
Дори Феите имат нужда от време, да излязат от "тунела" на реалността и да се върнат във виртуалния свят...
цитирай
6. feq - Благодаря за хубавите думи :)
05.06.2013 17:34
2. shveik5 - Не си сбъркала професията си - всичко е професионално!
20.05 01:04
Думичката „вълшебна” сякаш е за тебе! Закичена с нея, така много ще ви приляга и на двете!
...
По делата ще ни познаете!

цитирай
7. feq - Чудесници и прекрасници са други дами в блога ни :))) Аз съм просто Юлия и Фея!
05.06.2013 17:37
3. mariniki - за Феите...
22.05 19:22
само най-красивите и топли думи и чувства......
с нежност и любов... ти си чудесница...
цитирай
8. feq - Благодаря, Таня! Ти си най-вярната ми коментаторка :)
05.06.2013 17:41
4. stela50 - Аз още вярвам в чудеса, Феичка ...
27.05 14:16
и когато много ме заболи спирам с надежда при теб, нашата Фея,
когато ми се усмихне нещо красиво, пак за теб си мисля,
за страничката с nik-name: feq ... Да бъдеш Фея е прекрасно,
въпреки всичко си заслужава... заслужава си.
Прегръщам те с обич !
...
В твоите постинги намирам Добротата и Искреността!!!
Отдъхвам си и потъвам в моя приказен свят!
:*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493592
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031