Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2012 18:16 - ВИП Брадър - образи и мнение
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 2290 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Да отправим отново поглед към най-наблюдаваната и най-коментираната къща в България.
Продължение на предишният ми постинг:
Днес ели(ю)минация ще има за изгонване се борят трима.   Ефирна, нежна, крехка е Никол, но с милосърдие си вкара автогол.   На атрактивната, първична Златка прилича й награда „Златна патка”.   Уникален, по света известен глас бил Юлиян…, но само с номерцата си от нас видян.   "Да убиеш присмехулник" - мото за издънки на Мариана, Златка, Юлиян и Фънки
(Уф този МЕН!!!)…
  Водка, пури, свинско,… кръвно…, Мен!!!, спри се за малко, че и утре е ден!   (А сега…, за да няма напрежение след дни ще следва ново продължение)   * * * Реклама - призив
Гласувай ти за Нови хан, но за децата при Отец Иван!

И не забравяйте завчас Големият брат гледа вас! ;)



Гласувай:
7



1. feq - Присмехулникът се самоуби!
29.10.2012 22:57
Винаги съм знаела, че публиката има най-правилното решение!
Край на егоцентризма и болните амбиции!
Кристина, Николай и Юлиян са вече извън къщата.
Предаването уж е реалити, а никой и нищо не се показва в реален вид - подбрано и режисирано е от продуцентите...
Веднъж са себе си, веднъж играят роли, иди че разбери - що за личности са?... Кой играе други роли, слага различни маски, крие очите си зад очила...
Ще бъда искрена пред вас:
Никой НЕ Е себе си пред толкова камери и екрани!!!
...
"ВИП Брадър не е игра!...???"- така каза Юлиян, след като завинаги изигра своята игра и зачервен, изпотен, с ехидната си злобна усмивка "показа" на зрителите - колко е "добронамерен и искрен"... А пък аз се зарадвах... искрено...
И дано най-после да попее (не само да пие!) И НА българска сцена!!!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Феичке!
30.10.2012 09:12
Ами сега!? Аз не съм гледала ни едно от тези предавания - къщи, брадъри. В друга реалност съм. Нека те си имат тяхната, но нека и аз си имам моята. такива ми ти работи. Сърдечни поздрави на теб!:)
цитирай
3. feq - Не си изпуснала нищо, Надя! В живота вероятно, също си заобиколена от такива персони...
30.10.2012 10:09
malchaniaotnadejda7 написа:
Ами сега!? Аз не съм гледала ни едно от тези предавания - къщи, брадъри. В друга реалност съм. Нека те си имат тяхната, но нека и аз си имам моята. такива ми ти работи. Сърдечни поздрави на теб!:)

...
Аз няма като госпожа Патрашкова да пиша книга, нито като социолозите и психолозите да правя анализи и прогнози.
Пред толкова камери и екрани всеки един от участниците и коментаторите играе не една, а няколко роли, крие очите си с очила и всички ние сме убедени, че са влезли за пари. А парите в днешно време са доста силен стимул - дори за гадни номерца, злоба и лицемерие.
Но драгите зрители УСЕЩАТ , колкото и добре това УЖ реалити да е режисирано! Аз лично нямам фаворит и зная, че ще спечели този, който избере продуцента - все пак нали той дава парите!?
И да напиша - нито съм пристрастена, нито бих ревала за каквото и да е от подобно предаване. Приемам го като забавление. Дали ще гледам "Къде е Маги?", "Столичани в повече", Фатмагюл,... май няма много разлика ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9535827
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930