Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 10:57 - Така написа joysii... и така написа feq...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1594 Коментари: 0 Гласове:
42

Последна промяна: 11.03.2012 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
10.03 10:52 - Блогбегейски пореден кич. Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 91 Гласове: 22
Последна промяна: 10.03 10:53 
 Оф, няма нищо по-изнервящо от това да влезеш в нечий блог и там моментално да завие някаква музика.
    Ама не правете така, бе хора!
    Отблъсквате читатели по този начин.
    Да четеш стихотворение /или изобщо - текст/, при това блогбегейско, остави , ами и да ти досажда музика....ееее...става прекалено.
    Нека си има видеоклип, пък който пожелае, ще го чуе.

image


И... излезе на първа, получи 91 главозамайващи коментара и едно успокоение, че има много поддръжници... НО, ако коментарите им, със цялата цветиста енергия НЕ СА КИЧ, то аз със сигурност НЕ СЪМ в час... 
поредната СКАЙПСКА ИСТОРИЯ на скучаещи хора!
Всичко това щеше да бъде логично след като се превърнахме в едно общество, за което оплювките са нещо нормално, ако не беше думата КИЧ.
Да пишеш срещу КИЧ-а и да го провокираш...
Музиката дразни, снимките дразнят, позитивизма и таланта дразнят,...
Къде останаха за вас стойностните неща, бе хора?

Ето това написа вашата ФЕЯ добра като мото в блога си:
Животът е... най-реалното ЧУДО,
а блогът на feq е виртуалната моя тетрадка, в която отбелязвам важни моменти, емоции, харесвания в моето житие - битие... Не е задължително да оставяш коментар, да ме харесваш, да гласуваш за мен. Все пак, благодаря ти, читателю, че надникваш... понякога!

Затворих коментарите при мен на 05. 03. 2012 г. в постинга ми "Патриот", поради липса на време и нежелание за безсмислени спорове.
Ще публикувам неща, които мен ме вълнуват и които АЗ харесвам!
И музиката ще тръгва още в началото, защото АЗ така искам!
Отговарям на въпроси на лични!
Хубав ден, добри Хора!
И бъдете ЧОВЕЦИ!
Искам постинга да излезе така, както аз го пиша в черновите си!!! Колко пъти още трябва да го редактирам?
http://www.youtube.com/watch?v=IcSowVLP-Mk&feature=related 





Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525673
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930