Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 10:00 - Послание, сделка или вик в тишината...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 3716 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако ти дам...

Ако ти дам парченце от дъгата,
поръсено със капчици роса,
ще ми дадеш ли ти лекарство за душата,
което да лекува самота?

Ако ти дам парченце от небето,
поръсено със сребърни цветя,
ще ми дадеш ли билка за сърцето,
която да помага в любовта?

Ако ти дам парченце от луната,
поръсено с блещукащи звезди,
ще ми дадеш ли светлината,
която да спасява от беди?

Ако ти дам вълните морски,
изплетени от синьо кадифе,
ще ми дадеш ли ти бедите хорски,
аз да ги скрия някъде далеч?

Ако ти дам на огъня искрата,
обвита в златна топлина,
тогава ще ми сбъднеш ли мечтата
в света да властва доброта?

А ако ти дам и свойта вяра
и я поръся с чисти намерения,
ще ми дадеш ли чудна дарба
с която да лекувам огорчения?

Накрая ще ти кажа свойто име.
Ще го прошепна тихо във нощта.
А ти ако желаеш запомни го,
а ако не - аз няма да тъжа...
...
А дали е така?
...
Това стихче на неизвестен за мен автор и великолепно направеният клип с невероятна музика и картини ще ви върнат в един по-красив и хармоничен свят, приятели!
Приятно пътешествие в "Страната на мечтите"...

Art by Josephine Wall
Music by Giovanni Marradi - "
Land of Dreams"






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Здравейте, приятели! Днес виртуално ще бъдем отново в "Страната на мечтите" ... живи сме, докато има ТАКАВА страна!
13.12.2011 10:08
В тази груба и жестока действителност, в която живеем, от която всички се оплакваме и не можем да променим... има малки островчета на оставане със себе си, със своето вътрешно АЗ.
На едно такова островче с невероятните картини на Жозефина Вал и музиката на Джовани Маради днес реших да ви отведа...
за почивка и размисъл...

"Важното в духовния свят не са парите, властта или знанията, а способността да постигаме хармония и разбирателство с център Любовта. Колкото повече инвестирате, дори да не ви се инвестира, стойността ви става по-голяма. Когато отидем в духовния свят нашето образование, парите и позицията, които сме имали няма да имат никакво значение. Всичко, което е от значение ТАМ, е как сме развили сърцето си, способността да живеем за другите, да служим и да се жертваме, за да носим радост."
цитирай
2. tota - Благодаря, Феичка!
13.12.2011 10:14
Да пътешестваме в страната на мечтите - мечтаейки! За да се сбъдват мечтите ни!

Хубав ден!
цитирай
3. ivankalilova - В страната. . . . . . на мечтите е пр...
13.12.2011 16:47
В страната ......на мечтите е прекрасно .....
ТАМ ВЛАСТВА ДОБРОТА И СВЕТЛИНА.....
Как не искам да порасна........
мечтая дете да си остана......по душа ...
повярвайте ми .....поръсено с капчици роса......
СЪРЦЕТО МИ ОБИЧА И МЕЧТАЕ......
да открие билка, не само за самота.......
Сърдечни поздрави, Феичка:)))
цитирай
4. feq - Заменям сбъднатите мечти с нови и продължавам напред...
17.12.2011 09:21
2. tota - Благодаря, Феичка!
13.12 10:14 Да пътешестваме в страната на мечтите - мечтаейки! За да се сбъдват мечтите ни!

Хубав ден!
цитирай
5. feq - Ваня, сърцето ти е толкова голямо, че има ОБИЧ за всички!
17.12.2011 09:22
3. ivankalilova - В страната. . . . . . на мечтите е пр...
13.12 16:47 В страната ......на мечтите е прекрасно .....
ТАМ ВЛАСТВА ДОБРОТА И СВЕТЛИНА.....
Как не искам да порасна........
мечтая дете да си остана......по душа ...
повярвайте ми .....поръсено с капчици роса......
СЪРЦЕТО МИ ОБИЧА И МЕЧТАЕ......
да открие билка, не само за самота.......
Сърдечни поздрави, Феичка:)))
цитирай
6. priqtel12 - Благодаря
26.12.2011 12:26
за страхотното пътешествие!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9518974
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27054
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930