Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 09:45 - Бъди господар на чувствата си!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6398 Коментари: 14 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

‎"Ако съм депресиран - ще пея.
Ако ми е тъжно - ще се смея.
Ако съм болен - ще удвоя работата.
Ако се страхувам - ще се хвърля напред.
Ако се почувствам нисш - ще облека нови дрехи.
Ако се чувствам несигурен - ще повиша гласа си.
Ако почувствам бедност - ще мисля за идващо богатство.
Ако се чувствам неспособен - ще мисля за минал успех.
Ако се почувствам незначителен - ще си спомня целите си.
Днес ще бъда господар на чувствата си."

Og Mandino





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Добро утро , Фея ... Слънчево и красиво .
04.11.2011 09:51
... "Днес ще бъда господар на чувствата си."...
Благодаря за прекрасното начало на деня
с положителни послания и хубава песен ...
Поздрави !
цитирай
2. feq - Добро утро, добри хора! Днес имам нужда точно от това послание!
04.11.2011 09:57
От доста време съм потънала в черната действителност на реалността и искам час по-скоро да се върна отново в моят красив и добър свят.
Затова днес избрах за себе си и за вас това послание!
...
Аз, която винаги съм била добронамерена и доброжелателна към хората, толерирала съм търпението и смирението, днес ви казвам:
Хора, не бъдете много доверчиви и прекалено добри!
Не всички познават и уважават тези качества.
Мерете внимателно ДОБРОТАТА СИ и я предавайте САМО по предназначение!
Не позволявайте други хора да злоупотребяват с вашата ДОБРОТА!
...
С обич :*
фея
цитирай
3. feq - Поздрав и за теб, приятелко Таня!
04.11.2011 10:01
1. stela50 - Добро утро , Фея ... Слънчево и красиво .
09:51 ... "Днес ще бъда господар на чувствата си."...
Благодаря за прекрасното начало на деня
с положителни послания и хубава песен ...
Поздрави !
...
В почивните дни ще отделя повече време за четене и ще се върна в света, който АЗ харесвам! Обещавам си!
:*
фея
цитирай
4. karambol5 - Уснивка за теб в този хубав ден :)...
04.11.2011 10:06
Уснивка за теб в този хубав ден :))
Днес ще бъда господар на чувствата си :))
цитирай
5. feq - Хубав ще е, зная! Есен, палитра цветове, Слънце, топлина и ... почивни дни за първи път от доста време...
04.11.2011 10:25
4. karambol5 - Уснивка за теб в този хубав ден :)...
10:06 Уснивка за теб в този хубав ден :))
Днес ще бъда господар на чувствата си :))

...
Пожелавам ти пълен релакс и позитивна енергия!
:*
фея
цитирай
6. ivankalilova - Здравей, Феичка!
04.11.2011 13:09
Благодаря, за прекрасното послание!
...И нека се опитаме .....да бъдем добри,
нищо, че понякога....много боли....

Добрината всеки е срещал в живота
и познава нейния приказен глас.
Само тя не знае, че Добрина е, защото
Добрината живее във всеки от нас.
Различна, както различни сме ние
и еднаква, както сме еднакво добри.
Да , ще се опитам и аз да бъда господар на чувствата си !
Когато в себе си Добрината открием,
тогава тя няма пак да заспи.
Още по земята обикаля Добрината
и иска да знае - коя всъщност е тя.
Понякога позната, друг път непозната,
но със нея е толкова хубав светът.
Прегръдки ,с пожелания за прекрасен ден!:)))
цитирай
7. kostas - :) Този цитат го търсих за теб...Поздрави.
04.11.2011 16:29
*
„Верен, истинен,
чист и благ всякога бъди!
И Господ на мира ще изпълни
сърцето ти с всички добрини.“

Истинският човек трябва да бъде човек на любовта, която ражда живота; на мъдростта, която ражда знанието; на истината, която ражда свободата и определя посоката, към която първите два принципа се движат. И най-после, истинският човек трябва да бъде човек на правдата, която показва какво може да се реализира на физическия свят. Правдата показва крайния предел на това, което можем да реализираме.
цитирай
8. mileidi46 - !!!!
04.11.2011 18:07
Отдавна живея по този начин мила..Живея така,както ми харесва,това което искам си го вземам,а когато виждам,че някой не вижда и не е в състояние да ме разбере..оставям го да се върти в своя омагъосан кръг.
Далеч от мен!Иначе те повлича в своя хаос...
Радвам се, че си решила така..така трябва мила...Прегръдка!
цитирай
9. ckarlet - Всеки, който е постигнал дори ед...
05.11.2011 18:45
Всеки, който е постигнал дори една от мъдростите, е силен човек, Фея! Поздрави!
цитирай
10. feq - И без да се опитвам, аз я имам ДОБРОТАТА в излишък... Толкова, че чак вече не искам да е толкова много и към всички... "Добротата трябва да е премерена и а
06.11.2011 10:47
6. ivankalilova - Здравей, Феичка!
04.11 13:09 Благодаря, за прекрасното послание!
...И нека се опитаме .....да бъдем добри,
нищо, че понякога....много боли....

Добрината всеки е срещал в живота
и познава нейния приказен глас.
Само тя не знае, че Добрина е, защото
Добрината живее във всеки от нас.
Различна, както различни сме ние
и еднаква, както сме еднакво добри.
Да , ще се опитам и аз да бъда господар на чувствата си !
Когато в себе си Добрината открием,
тогава тя няма пак да заспи.
Още по земята обикаля Добрината
и иска да знае - коя всъщност е тя.
Понякога позната, друг път непозната,
но със нея е толкова хубав светът.
Прегръдки ,с пожелания за прекрасен ден!:)))
...
Благодаря ти, Ваня!
В почивните дни/ поне!/ се старая да бъда господарка на МОЯТ ден. В другите дни съм подвластна на условности, задължения и обстоятелства...
Такъв е животът!
:*
фея
цитирай
11. feq - Теорията не винаги съвпада с практиката, за жалост... И Добротата - кой я цени в днешното ни "вълче" време?
06.11.2011 10:52
7. kostas - :) Този цитат го търсих за теб...Поздрави.
04.11 16:29 *
„Верен, истинен,
чист и благ всякога бъди!
И Господ на мира ще изпълни
сърцето ти с всички добрини.“

Истинският човек трябва да бъде човек на любовта, която ражда живота; на мъдростта, която ражда знанието; на истината, която ражда свободата и определя посоката, към която първите два принципа се движат. И най-после, истинският човек трябва да бъде човек на правдата, която показва какво може да се реализира на физическия свят. Правдата показва крайния предел на това, което можем да реализираме.
...
Хубав цитат!!!
За правдата и кривдата и аз се позамислих тези дни...
тъй както тръгнал е светът, как мислиш, кой побеждава???
цитирай
12. feq - Реалният живот не винаги съвпада с нашите убеждения, Милейди!
06.11.2011 10:56
8. mileidi46 - !!!!
04.11 18:07 Отдавна живея по този начин мила..Живея така,както ми харесва,това което искам си го вземам,а когато виждам,че някой не вижда и не е в състояние да ме разбере..оставям го да се върти в своя омагъосан кръг.
Далеч от мен!Иначе те повлича в своя хаос...
Радвам се, че си решила така..така трябва мила...Прегръдка!
...
Човек е господар на чувствата си само в своя вътрешен свят, това имам предвид!
:*
фея
цитирай
13. feq - Че съм силна, силна съм, Скарлет... Това го показа житейския ми път.
06.11.2011 11:08
9. ckarlet - Всеки, който е постигнал дори ед...
05.11 18:45 Всеки, който е постигнал дори една от мъдростите, е силен човек, Фея! Поздрави!
...
И какво от това?
Ето пак съм сама...
Зная - "Птиците умират сами",
колкото и да ги боли...
...
:*
фея
цитирай
14. vedrina - !!!
07.11.2011 23:48
Много е мъдро и красиво...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493111
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031