Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 11:40 - Аз съм само Жена (постинг предимно за жени!)
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 8915 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 31.07.2011 19:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Признание

В такива дни…
се събуждам в три от оная болка в ляво, дето не е преболяла… Тишина е… градът още спи…   В такива нощи… Не свети луна, не блещукат звезди… Идват бели коне и надбягвам се с мислите… Времето почва назад да брои…   Бях: обичливо дете, единствена внучка, срамежлива девойка, единствена любима, учителка добра, специална жена, после… станах и МАЙКА… Оборотите станаха бързи…   Как съм сега ли?… Стискам зъби, преглъщам сълзи, ближа рани, прелиствам съдби, по неволя водя борба, по призвание съм Добра и съм Силна, и съм Слаба - Жена… Питаш ме докога... до последния ми земен ден!     30. 07. 2011 г. фея - Ю. С.

image





Гласувай:
15



1. анонимен - Постинг №600 - след рожденски...
31.07.2011 12:02
1. анонимен - Добро утро, добри хора!
11:56 Мен ме гони след рожденско настроение...
Не е ведро, по скоро тъжно е...
Този постинг бе дълго обмислян...
Даже изгубен от черновите ми!

Благодаря на всички, дето ме поздравиха във Фейсбук, на лични, реално и виртуално...
Благодаря и на тези, дето НЕ ме поздравиха и НЕ използваха дежурните клишета...
Не е ден на благодарностите, но аз го правя от сърце!
...
:*
фея
цитирай
2. divna8 - Благословение е да си ЖЕНА. . . Бл...
31.07.2011 12:14
Благословение е да си ЖЕНА...
Благослов е да си МАЙКА...
Добра Фея по призвание...
Воин на Светлината...
Пътеводна Звезда в мрака...

Вълшебница си, от най-човечните!
Благодаря, че си това, което си - ЧОВЕК :):):)


цитирай
3. vandela007 - Ти си любимата ми Фея!
31.07.2011 13:37
Ти си любимата ми Фея!
цитирай
4. feq - Приемам го като красив подарък за вчерашния ми рожден ден, Дима!
31.07.2011 19:31
divna8 написа:
Благословение е да си ЖЕНА...
Благослов е да си МАЙКА...
Добра Фея по призвание...
Воин на Светлината...
Пътеводна Звезда в мрака...

Чак се изчервих ;)
Малко си ме надценила и аз си имам своите слабости...
Но, БЛАГОДАРЯ!!!
:*
фея

Вълшебница си, от най-човечните!
Благодаря, че си това, което си - ЧОВЕК :):):)



цитирай
5. feq - Още едно хубаво признание... Само Жена може да разбере жена!
31.07.2011 19:33
vandela007 написа:
Ти си любимата ми Фея!


:)))
фея
цитирай
6. feq - За всички вас, приятелки, нещо любимо: ... това е вече истинска поезия!!!
31.07.2011 19:34
ДА БЪДЕШ ЖЕНА

Имам най-простата служба - Жена!
Силата ми е в нежността, в ласката.
Като малко слънце - нося в себе си светлина.
Аз съм покорната. Аз съм властната...

Ръцете ми не се боят от нищо,
което мъжът би сторил.
И когато мъжете капнали спят -
Аз съм будната, неуморната...

Аз съм им давала меч и щит,
шила съм знамена, пушка съм грабвала.
Не права върху мойте плещи лежат,
а планина от хиляди "трябва"...

Трябва да ставам в ранни зори,
да съм първа в цеха, на нивата,
трябва в къщи до късно лампата да гори -
мъжете обичат да ги чакаме търпеливо...

Трябва да сме готови като деца -
да им се чудим и възхищаваме;
трябва да имаме такива сърца,
които могат да дават...

Защото често и най-силният мъж,
търси нашата малка сила,
защото ние сме - за жадния дъжд,
а за осъдения - помилване...

Ние трябва деца да родим -
и хубави, и здрави,
трябва не само в скута да ги държим,
но и хора да ги направим...

Ние трябва да бъдем всичко на тоя свят -
и хляб насъщен върху трапезата,
и радващ окото пролетен цвят,
и царски жезъл...

Като слънцето да носим топлина,
като Земята да бъдем нужни -
такава е нашата проста служба -
ДА БЪДЕМ ЖЕНИ!

Станка Пенчева
цитирай
7. iliada - Подпирайки се за сетен път на пат...
31.07.2011 19:44
Подпирайки се за сетен път на патерицата ,която нося при отминали рожденни дни ти пожелавам да си най-щастливата жена на света мила и така само още сто лета!
цитирай
8. stela50 - Прекрасна си , Феичка ... Вълшебница и ЖЕНА .
31.07.2011 22:49
Поздрави за празника и пожелания за щастливи дни .
Бъди благословена ,мила !
цитирай
9. feq - Ами то, аз май станах вече на 100 ;))) Колко му е още 100? Благодаря, Илианка!
01.08.2011 07:21
iliada написа:
Подпирайки се за сетен път на патерицата ,която нося при отминали рожденни дни ти пожелавам да си най-щастливата жена на света мила и така само още сто лета!


Надявам се, поне второто столетие да бъде по-добро за мен...
и нося кръста си - Съдба!!! ...
:*
фея
цитирай
10. feq - Привет, Стела! Не дадох гластност на този ден, както минали години...
01.08.2011 07:27
stela50 написа:
Поздрави за празника и пожелания за щастливи дни .
Бъди благословена ,мила !


Ще си призная, че около празниците НЕ СЕ чувствам особено добре. Налягат ме спомени, тъга и самота. През другото време сякаш това не се чувства толкова силно. Ежедневието поглъща грижите...
:*
фея
цитирай
11. priqtel12 - Честито и от мен с най -сърдечните ми пожелания!
01.08.2011 18:57
И няколко стиха и от мен:

Една ЖЕНА –
една звезда
във мрака,
една ЖЕНА–
любов и топлина,
една ЖЕНА –
усмивка на съдбата,
една ЖЕНА–
небесна светлина!

В една ЖЕНА,
изпратена
от Бога,
бушуват всички урагани
на света
и таз една ЖЕНА
да бъда, мога,
щом имам за съюзник обичта.

*******
ЖЕНА - силна като камък,
със златно сърце!
ЖЕНА, чийто очи дават
сила и опора,
чиято прегръдка сгрява
и в най-студените дни!
ЖЕНА, борила се с живота
и запазила добротата
на душата!
ЖЕНАТА - най-добрата...!
Просто несравнима и незабравима!

*******
Огъната на две,
но непречупена.
Ухажвана,
но недолюбена..
Прощаваща,
но непростена...
Все търсеща,
но и намираща...
Нуждаеща се от обич,
но повече даряваща..
ЖЕНАТА цяла
е въздействие...

*******
ЖЕНАТА е бялата лястовица,
която носи надежда.
Жената е благата дума,
която все търси компромис разумен.
ЖЕНАТА е белия гълъб,
който мира възвестява.
ЖЕНАТА е всичко това,
И още толкова много!

ЖЕНАТА дава смисъл,
тя дава ни живот.
Дава ни надежда,
дава ни любов.
Животът ни без нея
е вятър отшумял,
животът без ЖЕНИТЕ
е пуст и черно - бял!

Поздрави!







цитирай
12. feq - Благодаря, Иве, за поетичния коментар...
02.08.2011 09:16
Дано по-често чуваме такива признания...
..."животът без ЖЕНИТЕ
е пуст и черно - бял!"

:*
фея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9479691
Постинги: 1408
Коментари: 8408
Гласове: 27045
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031