Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 09:27 - Голямо междучасие
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 12032 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 11.07.2011 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Добро утро, добри хора...
АЗ и Слънчо/гледите ви поздравяват...
Днес няма да има уроци. Зарадвахте се, нали? 
Кой където иска, и както поиска да се крие от жегата...
:)

image

За началото на този ден ви предлагам зелено, или плодово, разхлаждащо чайче...

image


image 

...или кафенце,  поднесено с много ЛЮБОВ и щипчица сол... /историята за соленото кафе сигурно сте я чели.../

image


image

Да не забравим да нахраним тези малки, пухкави любопитковци...

image

...и техтите верни приятелчета...
Е, ...тогава да тръгваме на път - към планината...


image

- към малката спретната къщурка, с две борчета отпред и дъхавата полянка... /картината е на Венета Дочева/

image 

...или към приятният морски бриз и разхлаждащото питие на морския бряг...
image

image

Слънчеви бани... при тази бяла козинка, с UV защитен фактор /най-малко 30!/
image

...аромотерапия...

image

 ...цветни сънища, в следобедна дрямка...

image

...после аеробика... и разбира се,
ЛЮБОВТА, без която не можем!


image

... признания, свещи, романтика...

image

Клик върху картината...
/вижте ефектите на голям екран/

image
 
И нека нежна е нощта...
Обичам ви, приятели!










Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Обичам голямото междучасие...
11.07.2011 09:38
Именно такова с нежна музика, кафе и насаме със себе си, ако може...

Хубав ден, Феичка!
цитирай
2. karambol5 - Иха чайче с котенца :))))))))))...
11.07.2011 09:42
Иха чайче с котенца :))))))))))))))))))))))))))) Сладурско :)
цитирай
3. yotovava - И ледотерапия за всички в адската жегааааа :))))))))))))))))))))
11.07.2011 09:46
:))))))))))))
Валя
цитирай
4. priqtel12 - Добро утро!
11.07.2011 09:47
Такава красота: в картини и музика.......
Благодаря за настроението! Ще се насладя на голямото междучасие :))) !
цитирай
5. priqtel12 - И така са си много красиви.
11.07.2011 09:52
Истински релакс.....

Явно имаш проблеми с нета или с блога.....
Поздрави!
цитирай
6. lisichka - Много сте смешни другарите от Blog. ...
11.07.2011 10:04
Много сте смешни другарите от Blog.bg
Пускате теми за дискутиране и си плясвате модерацията, като дори не публикувате написаните мнения и показвате досада да се обсъжда темата ви.
Смешници генератори на трафик с копи пейст. Мчи размърдайте си малко мозъците де или ви е трудно?
цитирай
7. feq - Е, сега постинга прилича на замисъла ми... след няколко часова борба с моето тролче...
11.07.2011 14:32
...явно отиде да си почива от жегата...
вече съм по следите му...
ама и аз съм си една такава,
упорита - колко редакции само направих...

Голямото междучасие ще продължи докато не отстраня напълно проблема, иначе ми е трудно да пиша и да ви коментирам, приятели!
:*
фея
цитирай
8. feq - Лисанке, миличка... АЗ съм госпожа... вече няма понятие "другарка"
11.07.2011 14:44
lisichka написа:
Много сте смешни другарите от Blog.bg
Пускате теми за дискутиране и си плясвате модерацията, като дори не публикувате написаните мнения и показвате досада да се обсъжда темата ви.
Смешници генератори на трафик с копи пейст. Мчи размърдайте си малко мозъците де или ви е трудно?


КОЙТО КОМЕНТИРА ПОД ТЕМИТЕ МИ, НЕКА ЗНАЕ, ЧЕ АЗ НЕ СЪМ НАЛОЖИЛА НИКАКВА МОДЕРАЦИЯ. АКО НЕ СИ ВИЖДАТЕ КОМЕНТАРИТЕ , ВИНАТА НЕ Е В МЕН!
Това си го копирах от теб!
Аз също вече пуснах всички, НО само с преглед!!!
Досега не съм изтрила нито един коментар на друг човек, без да го предупредя!
В БЛОГА ИМА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ С ГЛАСУВАНЕТО И КОМЕНТАРИТЕ.
МОИ КОМЕНТАРИ СЪЩО ИЗЧЕЗВАТ, ИЛИ НЕ МИ ИЗЛИЗА никНЕЙМА...
...
А колкото до мозъка,... моят не е бил в почивка от раждането ми!

Да... копираме, интерпретираме, обсъждаме, споделяме,...
На мен ОБАЧЕ, жълта хроника не ми се чете!
Клюки не ми се обсъждат!
Не искам да се заяждам за нищо и никого!
РАЗБРАНО!!!

Но,... има една групичка, на която не им харесва нашето позитивно мислене и използват всякакви методи и средства да ни изгонят оттук, както впрочем направиха с много други блогери...

Марк Твен: "Велик е човекът, който не е изгубил детското в себе си." ...

фея
цитирай
9. ivankalilova - Приказно е Феичка при теб, и за това с ...
11.07.2011 19:18
Приказно е Феичка при теб, и за това с удоволствие се отбивам!От сърце ти благодаря!Хубава вечер!:)))
цитирай
10. mamas - Много приятно междучасие :)
11.07.2011 19:22
Благодаря!
цитирай
11. priqtel12 - Е, да, с думичките е станало още по-хубаво ......
11.07.2011 22:20
Нямам нищо против голямото междучасие / както повечето ученици, впрочем/ да се удължи повече, ще релаксирам на някое от предложените места, ще се отдам на позитивното мислене и ще се опитам да потърся вътре в себе си непосредствеността на детето, за да изживея по - пълно предложеното от теб.

Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9532295
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930