Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 18:39 - Признание
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6470 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 17.06.2011 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Ти си...

Ти си мъжът, с когото ми е било писано
да узная върховната радост на тялото и на духа,
всеки път да се приземявам замаяна, слисана
от летежа, който ми е изпил дъха.

Ти си мъжът, заради когото ми е било отсъдено
да приема най-високата самота:
винаги с тебе – и всъщност без тебе – да бъда,
твоя царствена, чиста и много тъжна звезда...

Станка Пенчева

image   Признание 
Добър вечер! Как си, лястовице бяла,
в този още недописан ден?
Ти стоиш - изтръпнала и онемяла,
не очакваше да видиш мен.
 
Господи! Та ти си още същата,
както и в онези ненаситни дни,
в онзи танц с душата ти, насъщната,
който всички цветове взриви!

Няма ли да ме поканиш? Чакам вести.
Още ли си с твоето момче?
Аз се влюбвах - може би безсрамно често,
но така ми беше по-добре.

Тичах след принцеси минзухарени
и разбрах от срещите безброй,
че жените други са създадени
само за да ме направят твой!
  
Теди Генев 
  image

И нека нежна е нощта...









Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pisatelkata - Ти си мъжът, заради когото ми е било ...
17.06.2011 19:38
Ти си мъжът, заради когото ми е било отсъдено
да приема най-високата самота:
винаги с тебе – и всъщност без тебе – да бъда,
твоя царствена, чиста и много тъжна звезда...

Лека вечер!
цитирай
2. feq - Невероятно, но факт... Ако знаете колко пъти влизах да редактирам този постинг, докато придобие този вид!!!
17.06.2011 22:51
Толкова се ядосах, че го оставих нескопосан няколко часа.
Кой по дяволите влиза заедно с мен и си прави шегички?
Пиша в черновите по един начин - излиза съвсем друго...
Нямам думи!
цитирай
3. feq - pisatelkata, открих тези две много хубави стихчета и реших да ги поставя като постинг
17.06.2011 22:52
Музиката е много хубава и нежна!
цитирай
4. stela50 - Вълнуващ постинг ,Феичка ...
18.06.2011 13:51
Хубави стихове и невероятно нежна и красива музика .
Благодаря ти ,мила .
Прекрасен ден !
цитирай
5. tota - Благодаря, Феичка!
18.06.2011 17:12
Прочетох и слушах с възхита подбраните стихове и музика от теб!

Поздрави!

Светъл ден!
цитирай
6. feq - stela50, трудно се правят признания за любов... Обикновено това се случва когато любовта си отива от нас...
18.06.2011 20:07
stela50 написа:
Хубави стихове и невероятно нежна и красива музика .
Благодаря ти ,мила .
Прекрасен ден !


Когато загубим любовта, оценяваме колко много сме загубили - тоест всичко.
Тогава поетът пише с най-красивите думи, музикантът съчинява най-нежната музика, художникът рисува най-красивите си картини... вдъхновени от преживяното чувство.
цитирай
7. feq - tota, любовта е нежност!
18.06.2011 20:12
Жената /Станка Пенчева/ и мъжът /Теди Генев/ правят своите ПРИЗНАНИЯ в стихове.
Копирах ги за вас, защото ми харесаха и няма нищо лошо в това да си припомняме красивите неща в живота, нали! Поставила съм имената на авторите. Признавам, вторият бе непознат за мен. И така, човек се учи цял живот...
цитирай
8. tota - Жената /Станка Пенчева/ и мъжът ...
19.06.2011 09:33
feq написа:
Жената /Станка Пенчева/ и мъжът /Теди Генев/ правят своите ПРИЗНАНИЯ в стихове.
Копирах ги за вас, защото ми харесаха и няма нищо лошо в това да си припомняме красивите неща в живота, нали! Поставила съм имената на авторите. Признавам, вторият бе непознат за мен. И така, човек се учи цял живот...

Феичка, повече от прекрасно! Поезията е красота! Нека да пият от нея почитателите й!
Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9523977
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930