Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2011 18:16 - Тайната на моето сърце
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 5150 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това е една стара, вечна като света приказка. В приказките човек може да открие за себе си много поуки, и да направи живота си смислен.

*  *  *
При един мъдрец веднъж дошла млада, красива девойка, цялата обляна в сълзи.
- Посъветвайте ме, какво да правя? - проплакала тя...
- Винаги се старая да се отнасям добре с хората, никого да не обиждам, да помагам с каквото мога. И въпреки, че с всички съм добра и ласкава, често вместо благодарност и уважение, получавам обиди и горчива насмешка. Даже някои се държат откровено враждебно с мен. За нищо не съм виновна и е толкова несправедливо и обидно! Посъветвайте ме какво да направя!

Мъдрецът я погледнал с усмивка и казал:
- Съблечи се гола и мини така през града!

image

- Полудяхте ли?! Нали в този вид всеки би ме обезчестил и кой знае какво още направил!

- Ето, виждаш ли... - усмихнал се отново мъдрецът.
- Да разкриеш пред хората красивото си тяло се срамуваш. Защо тогава ходиш по света с гола душа? Тя е разтворена като тази врата. Всеки, който поиска, влиза в твоя живот и ако вижда твоите добродетели като отражение на безобразието на собствените си пороци, то се старае да те обиди, оклевети или унизи. Не всеки има мъжеството да признае, че някой е по-добър от него. Нежелаейки да се променя, порочният човек воюва с праведника...

- Но кажете ми, какво да направя тогава? - попиталo момичето.
- Да излезем, искам да ти покажа градината си.
Навън той продължил:
- Виж тези прекрасни цветя! Много години се грижа за тях и ги поливам, но нито веднъж не съм видял как се разпуква пъпката на цвете, макар че след това се наслаждавам на красотата и аромата на всяко от тях.
Бъди като цвете, разкривай сърцето си на хората бавно и незабележимо.
Виж кой е достоен да бъде твой приятел и да твори добро, както се полива цвете с вода, и кой къса листчетата и тъпче цветята с крака.

*  *  *
Поуката за вас,
оставям в този час.
Добре си помислете
за цветето в сърцето...












Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demar - !!!
26.02.2011 19:49
Вълшебна вечер, Фея !
цитирай
2. mamas - Мъдра приказка, Феичке!
26.02.2011 20:57
Човек трябва да внимава пред кого разголва душата си. Макар че като ти е заложено от природата да си открит и откровен, трудно е да се прикриваш...
Хубава вечер и от мен :)
цитирай
3. bizcocho - :))Много истина има в написаното ...
26.02.2011 22:03
:))Много истина има в написаното :))))
цитирай
4. kometapg - Много мъдра приказка! Поздрави за ...
26.02.2011 23:12
Много мъдра приказка! Поздрави за поста!:)
цитирай
5. razkazvachka - Добре ми дойде тази приказка: време е да пуснем трънчета:)))
27.02.2011 15:12
Хубава седмица за тебе!
цитирай
6. ckarlet - Ах, тази Феичка, все с мъдростите и ...
27.02.2011 18:00
Ах, тази Феичка, все с мъдростите и поуките!
Поздрави, Фея! Страхотна си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9494258
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031