Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2009 18:20 - Импресия в "пурпур и злато"
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10300 Коментари: 15 Гласове:
11

Последна промяна: 21.12.2011 16:13


Танцува есенният вятър.
Порой от листопад се излива върху жадната земя. Цялата душевна жар на природата е събрана в тези медни, бронзови и златисти листа.



С четката на талантлив художник есента е обагрила гори и паркове в "пурпур и злато".



Истинско изобилие от багри!
Като че ли природата иска да насити погледа ни в аванс, за да може през зимата въображението още дълго да вижда щедрите картини на есента.



Небето спусна дъждовните си щори, притъмня,
отвори жадните си пори изморената земя...



image




Тагове:   есен,   листопад,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Обичам есента
17.10.2009 13:50
но не искам "през зимата въображението още дълго да вижда щедрите картини на есента." Във всички сезони обичам промяната. Нека сега е пъстро, а през зимата всичко да е бяло. Красота.
Много хубаво есенно е при теб сега, Фейче и знам, че през зимата пак ще е хубаво тук.
цитирай
2. feq - Есента ми е любим сезон, Руми! Затова й посвещавам тези постинги...
17.10.2009 17:16
Всеки сезон си има своите прелести и своите недостатъци.
И понеже аз съм си решила тук в блога ми да има само хубави неща, описвам само прелестите...
Колкото и идеалистично, наивно и сладникаво да се струва на някой това.
Бих могла да пиша за лепкавите есенни мъгли, мокрите крака, есенната депресия, податливостта ни към простуда и т.н. да се оплаквам до безкрай...
Какъв е смисъла от такива писания?
Ще се почувстват ли хората по-добре?
Не съм от хората, които обичат да мрънкат за всяко нещо.
Сезоните - затова са хубави, защото идва с тях промяната.
И зимата обичам - с белотата на снега, Коледните и Новогодишни празници, горящата камина и уюта на дома...

Аз ще описвам тук само позитивните страни на нещата, останалото - всички го знаят!

Благодаря ти, Руми, че надникваш тук.
цитирай
3. ckarlet - Feq, обичам всичките сезони по свой си начин!
17.10.2009 19:28
Представила си страхотна импресия в "пурпур и злато"!
Есента винаги съм я свързвала с листопада, нещо като погалване от любим човек!
Поздрави от мен!
цитирай
4. feq - Скарлет, това е коментар на влюбен в живота човек!:)
17.10.2009 23:06
Харесвам твоето възприятие за света и нещата.
Лека и спокойна нощ!
цитирай
5. totti - И на мен ми хареса при теб! Поздра...
18.10.2009 00:02
И на мен ми хареса при теб! Поздрави!
цитирай
6. feq - totti, добре си дошъл в блога на позитивните неща...
18.10.2009 11:55
Радвам се да създавам приятни емоции и го правя с удоволствие за вас, ценители на красотата!
цитирай
7. feq - vetrogon, поетично и красиво е и при теб...
18.10.2009 12:00
С твое разрешение ще копирам и ще поставя тук твоето последно стихотворение:

http://vetrogon.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/17/kapchici-quot-obicham-te-quot.417653

Капчици "Обичам те"

Увита в облачното одеало
се сгуших в топли летни спомени.
Целувки на вълни напомняше
дъждецът по листенцата ромолещ.

Струйките по хладния прозорец –
рисуващи по тялото ми нежни устни.
Косата ми разплиташе отново вятърът
що лятото заплете с жарки пръсти.

Листопадно шепнеш ми „Обичам те”
и сбирам го във мидени черупки.
Сърцето, бисер в капка-раковина,
скъта за теб морето влюбено.
цитирай
8. mamas - И аз съм за позитивизма! Поздравявам те!
18.10.2009 18:58
"Аз ще описвам тук само позитивните страни на нещата, останалото - всички го знаят!"
При теб също е много хубаво, казвала съм ти го май и друг път.
Всъщност, не са малко блоговете, в които е приятно да се отбиеш и да постоиш... и времето все не стига за всички...
Приятна и красива вечер и успешна нова седмица ти пожелавам от сърце!
цитирай
9. feq - Нека позитивните мисли да присъстват в повече блогове... Да бъде Светлина!
18.10.2009 19:41
"Колкото повече, толкова повече" - така казва сладурчето Мечо Пух.
Повече позитивни неща, по-малко агресия и насилие...

Творчески вдъхновения, Славе!
цитирай
10. анонимен - :))
19.10.2009 03:03
Много златно е в твоя блог!:)
Поздравления!:)))
цитирай
11. feq - Позлатата и пурпура са от есента, а аз само ги пренесох тук, tit,
19.10.2009 12:29
Искам хората, които надникват тук да се чувстват добре...
Хората си имат достатъчно проблеми и грижи, за да ги товаря допълнително с ненужни писания.
Това е моето виждане за блогърстването.
Ако описваш проблем - даваш ключ за разрешаване.
Ако не си способен да изслушваш различното мнение - не се прави на велик.
Количеството не винаги е знак за качество!!!

Радвам се, когато успявам да усмихна хората и да им подаря виртуална красота,... поне за миг.
И ще продължавам да го правя, tit!
цитирай
12. bizcocho - Красота в картини и думи! Танцуващо ...
19.10.2009 14:45
Красота в картини и думи! Танцуващо любим сезон!
цитирай
13. nikita6864 - " Есента ми е любим сезон"
19.10.2009 14:45
И на мен, и на мен!! :))

Последния ми постинг седи в "чернови" от 07.07.2009 ... току-що започнало лятото, аз започнах да милея за прекрасната есен ...

"Цялата душевна жар на природата е събрана в тези медни, бронзови и златисти листа." - красиво и точно описание!

Надявам се да има още еснни изненади при теб! :)
цитирай
14. feq - Добре дошла, Жени!
19.10.2009 14:50
Танцувално, есенно, поетичнно и красиво да е на душата ти!
Привети за теб!
цитирай
15. feq - Ще има изненади, Никита, непременно... ;)
19.10.2009 15:00
Просто идеите трябва да отлежават.
Всеки от нас показва своето виждане за нещата, което е много ценно...
Желая ти нови творчески вдъхновения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525252
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930