Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2009 19:34 - Молба за отпуск
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10085 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Как да напишем молба за отпуск?
Ето няколко примерни варианта, от които можете да си изберете - според ситуацията във Вашата фирма. Успех... :)

Вариант 1:

Скъпи шефе,
В продължение на цяла година правих всякакви опити да се измъкна от железните Ви ръце. Всеки ден си казвах, че си тръгвам веднага, след като завърша настоящия проект. И всеки ден се оказваше, че проектът е "подкаран" отзад напред и трябва да подхващам всичко отначало. Всеки от изминалите 365 дни на проклетата година се оказваше "най-неподходящия за отпуск момент". И заради това ме избива на тъжен смях, когато някой каже, че крепостничеството било отдавна отменено. А когато ми се обаждате по мобилния, звъненето му (а рингтонът Ви е грухтенето на свиня, ако искате да знаете) ми причинява физическа болка. Но, стига... от днес всичко се промени!

Откраднах жена Ви! Държа я като заложник!

Условията ми са следните:
1. Две седмици платен годишен отпуск.
2. Материална помощ за отпуската в размер на 5 месечни заплати.
3. Командировка за 10 дни в Сан Педро де Алкантара, във вила, чийто адрес ще Ви дам по-късно. За двама (не, няма да водя Вашата жена).

Не се опитвайте да се свързвате с полицията. Вчера разказах на жена Ви причината за моята постъпка. Тя дълго плака, а след това ми каза да Ви предам: "Ако се обадиш на полицията, ще ти скъсам главата, деспотино!"

С уважение: Вашият служител

Вариант 2:

Уморих се. Стоя на ръба на бездната, гледам я в очите и виждам в тях ненавистния образ на главния счетоводител и ужасът. Бездната се ужасява от състоянието ми. Подобно на ранен тигър вече не се нося по вълните на реката на Живота, а съм паднал омаломощен на брега й, слушам плясъка на вълните, но нямам сила да надигна чело. Гадината от отдел "Доставки" се опитва да ми извади очите. Охраната застрашително ми ръмжи. Само Вие може да ме спасите. Пуснете ме в отпуск за две седмици — заклевам Ви, най-скъпи мой!

Предварително благодаря.
И БЪДЕТЕ ПРОКЛЕТ НАВЕКИ, АКО ОТГОВОРЪТ ВИ Е ОТРИЦАТЕЛЕН!

Вариант 3:

УНИКАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ!
Искате да си починете от служителя Иванов?
Искате да не гледате унилата му физиономия поне за няколко дни?
Искате да не чувате мрънкането и риданията му?
Намерих идеалното решение за Вас!
Разпишете молба АК23-45623!
Служителят Иванов

Вариант 4:

Приготвил съм си моторния трион. Приготвил съм и всички инструменти, необходими за трепанация на черепа. Колтът ми е смазан, ножът е балансиран, а брадвата - наточена. Клещите, френският ключ, ниско оборотната бормашина - всички са готови за употреба. Сярната киселина весело бълбука в колбата. И въобще: изцяло съм подготвен за отпуската, за която Ви моля с уважение.

Е,... ако не може да ме пуснете веднага — мога да разбера ръководството на компанията и да не отида на почивка. За мен няма значение къде точно ще използвам отпускарските си аксесоари, в офиса или в онова забутано градче, дето смятах да замина за седмица време.

Вариант 5:

Накратко: няма да ме има за две седмици.
Как е най-добре да оформим отсъствието ми - отпуск ли ще ми дадете или ще ме уволните?
Благодаря за консултацията.


Тагове:   отпуск,   молба,   служител,   шеф,


Гласувай:
12



1. vmir - Полезни варианти,
23.08.2009 21:22
поздравления, Феичке! :)))
цитирай
2. ledzeppelin - ..
23.08.2009 21:23
Хаха,не са лоши! :)
Трябва да се пробва.
цитирай
3. feq - Ти кой избра, Воймир?
23.08.2009 21:39
№4 ...
Подхожда на войнското ти настроение;)))

КВГ!!!
цитирай
4. feq - ledzeppelin - ...
23.08.2009 21:47
Пробвай, според ШЕФА си!
Още е лято и време за отпуски...
Успех. Дано ти разпишат!
цитирай
5. vmir - 3. feq, №4 наистина изглежда ОК.
23.08.2009 22:24
КВГ!
цитирай
6. feq - Време за отпуск, Воймир!
23.08.2009 23:58
Малко почивка си дай,...за да не мрънкаш през цялото време;)))
цитирай
7. iliada - :)))))))))))))))))
24.08.2009 07:53
А какъв е вариянта ,когато шефа си разрешава сам отпуск?Трябва ли нарочна молба !:)))))))))))))))
цитирай
8. ckarlet - Feq,
24.08.2009 10:01
Много интересни молби! Добих настроение от прочита им. Поздрави!
цитирай
9. feq - Илианка, по-скоро Шефа издава следните заповеди:
24.08.2009 11:07
1. Заминавам за Карибите. Никой да не ме безпокои. Като се върна ще ми докладвате за свършената работа. За мой заместник назначавам Иванов. И понеже той ще е много зает да ви контролира, вземам жена му за моя компания.

2. Заминавам за неопределено време, но вие имате да свършвате толкова много работа, че няма да ви остане време за обедни почивки и ЧАТ- ене в работно време. Изключвам всички развлекателни форуми от НЕТА ви!
Приятна работа. Повишенията после...
цитирай
10. feq - Поздрави и за теб, Скарлет!
24.08.2009 11:09
И това се случва... някъде и някога...
цитирай
11. iliada - :)))))))))))))))))
24.08.2009 19:35
за това не бях се сетила!:)))))))((((ХИТРО!:)
цитирай
12. mglishev - Вариант 5 е благородно лаконичен, ...
23.09.2009 03:21
Вариант 5 е благородно лаконичен, харесва ми :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493653
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031